Shop Forum More Submit  Join Login
Peg and Pete's Divorce-- Page 9 by genaminna Peg and Pete's Divorce-- Page 9 by genaminna
Last Page

You might see where this is going XD...

Last paggie! (yay, cliffhangers!) :P
Although I wrote out, like 3 chapters to this, I never really knew how to get back into it. My style has changed way too much... but maybe one day... (probably not :XD: )

Hope you enjoyed it, nonetheless! :heart:
Add a Comment:
 
:iconnintenfreak:
Nintenfreak Featured By Owner May 9, 2017
shame, that was pretty good.
Reply
:iconnaranekiel:
Naranekiel Featured By Owner Feb 28, 2015
Ohh this will not fire up Pete at all to have his ex wife living with his "best friend" next door x)!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Mar 10, 2015  Professional Traditional Artist
Yup, that was the idea, lol. Thank you for the comments!
Reply
:iconnaranekiel:
Naranekiel Featured By Owner Mar 10, 2015
Looking forward to see more of your art :)
Reply
:iconhoneygoddess57:
HoneyGoddess57 Featured By Owner Jan 11, 2015  Student General Artist
Wow, this is really nice. A nice short comic.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jan 13, 2015  Professional Traditional Artist
Thank you! \^¬^/
Reply
:iconjeremy1555:
jeremy1555 Featured By Owner Dec 13, 2014  Hobbyist Traditional Artist
FINISH THE STORY YOU LAZY BUM! Its a good story and needs to be finished, STOP BEING LAZY AND FINISH IT FOR THE FANS!!! Hope you listen to my advice (DEMANDS!!!) Bye.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Edited Dec 13, 2014  Professional Traditional Artist
However, whether you are being sarcastic or not, the reason I am not finishing it has nothing to do with laziness, but all to do with changing my style. Meaning, if I were to do all of the chapters planned in the traditional Disney style, it'd definitely change my own, since it is so different, and I do not want that. And it'd be awkward to draw them as humans to fit my style. But I may upload the text version/script of the story once I get it done. There is a certain part I am not sure how to deal with, but it is nearly completed (at least, in text form).
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Edited Dec 13, 2014  Professional Traditional Artist
Hope you are being sarcastic, 'cause that is definitely not the way to ask anyone for anything -- especially for something you are not even paying for.
Reply
:icontimonfan2008:
timonfan2008 Featured By Owner May 21, 2014
nice artwork! now i'm curious to what happens next? God bless
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 5, 2014  Professional Traditional Artist
Thanks; dunno if I will finish it though
Reply
:iconsombraluz-images:
Sombraluz-Images Featured By Owner May 18, 2014  Professional General Artist
Aww. Too bad there are no more pages. I would even like to see it in written form uploaded. :)
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner May 19, 2014  Professional Traditional Artist
Aww... thanks... :) But I gotta finish writing it first, lol
Reply
:iconsombraluz-images:
Sombraluz-Images Featured By Owner May 20, 2014  Professional General Artist
Np. :D
Reply
:iconserielle:
Serielle Featured By Owner May 18, 2014  Hobbyist General Artist
I cant believe this is your old work Gem!! Its SO good!! :D
Lookin forward to seeing how it pans out! :heart: 
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner May 20, 2014  Professional Traditional Artist
Yeah, it's suuuuuuuuuper old :XD:
Lol, well, maybe you'll see a text version, but I dunno if I can comic-ize the whole thing XD (5 chapters so far, written)
Thanks though :D
Reply
:iconserielle:
Serielle Featured By Owner May 20, 2014  Hobbyist General Artist
Its SUPER good! I've only done one old one and I cringe when I look at it now HAHAHA!! Sooo baaadddd~

You're welcome lovely! :heart:
Reply
:iconlndzbrdn:
lndzbrdn Featured By Owner May 13, 2014  Hobbyist Traditional Artist
oh dear, they really didn't think any of that through, haha. this is pretty great! 
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner May 14, 2014  Professional Traditional Artist
lol, nope...
haha, thank you though! :XD: :hug:
Reply
:iconlndzbrdn:
lndzbrdn Featured By Owner May 15, 2014  Hobbyist Traditional Artist
haha, you're welcome! :heart:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 13, 2014
Image Size
316 KB
Resolution
750×970
Link
Thumb

Stats

Views
2,020
Favourites
19 (who?)
Comments
20
Downloads
6
×