Shop Forum More Submit  Join Login
Trunks' Date, ch 7, page 205 by genaminna Trunks' Date, ch 7, page 205 by genaminna
Next Page
Last Page

One last huggie... D: :hug:
Sorry about Paresu's face...she looks a tad weird in that first panel....^^;
Oh well, you live and learn, right? :D Gahh, must finish 206.....

-----
Summary from my site: "This is my ooollllddd DBZ fanmanga that I began while I was still in high school... heck, when I was a *freshman* in high school (1999-2000 @_@). Looking back on it now, I realize how crappy it was, but at the same time, I realize what natural flowing of panels I used to have!! (lol) I still love it. ^_^ Maybe it's just because I drew and spent so many years on it? Or, that I still love DBZ... yeah, probably why. =P I'm sorry if my craptacular art in chapter one annoys you... it bothers the heck outta me, so I can understand, haha!
I hope you can still find something you like in it, anyway! ^__^"
From now on, these are pages from the present times... :)
Traditionally inked, with Digital screentones... the inking takes a lot longer than the screentones, so that's why it's still in the 'traditional' category. =P
Add a Comment:
 
:icondomino-iced:
Domino-Iced Featured By Owner Nov 21, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Ok this is starting to get boring.. I need more trunks action!!!
Reply
:iconmariabelenzambrano:
mariabelenzambrano Featured By Owner Oct 18, 2007
lol u caught me red handed
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Oct 18, 2007  Professional Traditional Artist
rofl :rofl::rofl: XDD
Reply
:iconmariabelenzambrano:
mariabelenzambrano Featured By Owner Oct 18, 2007
ha ha ha.... i dont kno y im laugh lik a crazy women;p
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Oct 18, 2007  Professional Traditional Artist
lmao, cause Goten and Paresu broke up? lol :XD:
Reply
:iconxomisskittyox:
xomisskittyox Featured By Owner Aug 11, 2007
poor paresu! :hug:
im loving the story so far
but i ust want to ask why did he brake up with paresu???
or does that come up later in the story????
keep it up!! :heart:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 11, 2007  Professional Traditional Artist
comes later in the story! ^_^
thank you! :hug:
Reply
:iconxomisskittyox:
xomisskittyox Featured By Owner Aug 12, 2007
lol okidoke!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 12, 2007  Professional Traditional Artist
:D :heart:
Reply
:iconxomisskittyox:
xomisskittyox Featured By Owner Aug 12, 2007
how many pages do you think you would have done before its finally finished???
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 12, 2007  Professional Traditional Artist
ROFL, seriously speaking?? >XO
............... O_o;;;;........
*spends a halfhour+ to calculate what'll happen in each chapter*
It'll probably be 15 or 16 chapters, in total. O_o (not additionally)
So, if, on average, every chapter was about 40 pages long, if it was 16 chapters, it'd have to be like 640 pages, all together. @_@ :faint: *__*
Reply
:iconxomisskittyox:
xomisskittyox Featured By Owner Aug 12, 2007
holy shit!.... uh well i best stop bugging you and let you get on with whatever your doing lol!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 12, 2007  Professional Traditional Artist
hahaha, that made me totally laugh out loud :rofl:
:hug: it's okai ^^; ^^; it'll get done eventually anyways :0
Reply
:iconvivaciousvidel:
VivaciousVidel Featured By Owner Aug 5, 2007
Poor Paresu!

The only thing I don't like are the lips on Paresu in the top panel. Her bottom lip looks huuge. But I'm not good with anatomy in any sense, so ignore me. =D
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Aug 5, 2007  Professional Traditional Artist
it's not necessarily an anatomy thing. that's just how I drew them... ^^; (but then again, I didn't really like her in that top panel too much, anyway)
and yush, poor Paresu... :/
Reply
:iconirishime:
IrisHime Featured By Owner Jun 12, 2006  Student Digital Artist
poor Parasu... that really sucks.... ;__;

lovly work though, I love the positions, and your panneling work is magnificent!!
how do you get your lines so strait?
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 12, 2006  Professional Traditional Artist
um, I dunno..... a ruler?? ^^; ^^; lol ^^; thanks though :hug: :)
Reply
:iconirishime:
IrisHime Featured By Owner Jun 16, 2006  Student Digital Artist
lol well when I use a ruler they never look THAT nice ^^;
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 19, 2006  Professional Traditional Artist
lol ohs ^^; ^^; well if you're not going at a smooth even pace, I guess it can kind of screw up your lines as well ^^;
Reply
:iconirishime:
IrisHime Featured By Owner Jun 23, 2006  Student Digital Artist
I suppose... that'd be becuse I always end up drawing comics in class and it's hard to sit with my ruler and to it all nice in class... >.<;;
Reply
:iconoolong-sama:
Oolong-sama Featured By Owner Jun 7, 2006
Drama! (yes, I'm still reading, just got behind). This page seems a bit rougher than your usual pages but perhaps there's a deliberate reason for it. I happen to really like the first panel. Sigh, Paresu is so pretty. I don't really understand what's going on, though.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 7, 2006  Professional Traditional Artist
Sorry about that, what part didn't you understand about it? ^^; and it's okay that you got 'behind' a bit, no worries. I'm sorry about what happened (about your family). It's totally understandable if you hold off from DA for a while. :hug: My sympathies are with you.
um...and I don't know why it's 'rougher' so to speak...^^; *shrugs* >_>
Reply
:iconartisticparadigm:
ArtisticParadigm Featured By Owner Jun 5, 2006  Hobbyist Digital Artist
:tears: WAH!! It's getting so sad!!

I love it nonetheless =D
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 6, 2006  Professional Traditional Artist
i'm sorry it's getting sad lol...^_^;; but thanks for liking it anyway :hug: :)
Reply
:iconartisticparadigm:
ArtisticParadigm Featured By Owner Jun 9, 2006  Hobbyist Digital Artist
You're very welcome! =)
Reply
:iconyun-kun:
Yun-kun Featured By Owner Jun 5, 2006
;~; Wonderful *sniff*
Really wonderful! T__T;;
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 5, 2006  Professional Traditional Artist
aw, why thank you veddy much...:heart: :) :hug:
Reply
:iconscuzme:
scuzme Featured By Owner Jun 5, 2006
hey at least she slept with him right ^^;
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 5, 2006  Professional Traditional Artist
ROFLLL, well at least *that* good came out of it ^^; XD :lmao:
Reply
:iconscuzme:
scuzme Featured By Owner Jun 5, 2006
:XD:
Reply
:iconbressor:
bressor Featured By Owner Jun 4, 2006
Beautifull :nod:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 4, 2006  Professional Traditional Artist
thanks a lot :)
Reply
:iconchickenfingers:
ChickenFingers Featured By Owner Jun 4, 2006
*tears* T_T HOW DRAMATIC!
My heart got a flutter here. ~_~ <3333
Goten's face/expression in the second panel is spectak, by the way. :'D
*sigh sigh sigh*
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 4, 2006  Professional Traditional Artist
aw, don't get too sad by it... :-U (but in a way, I'm glad you ares, because it's supposed to be sad-ish, hehe :giggle: )
thank you for the comment on the 2nd panel ^_^
Reply
:icon17superfan:
17superfan Featured By Owner Jun 4, 2006  Hobbyist Traditional Artist
:cries: So sad! You're doing a really good job on this :clap: And I think she looks fine in the first panel!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 4, 2006  Professional Traditional Artist
yay, thanks! I'm glad you think so :heart: ^__^ :hug:
Reply
:iconyellowbulma:
Yellowbulma Featured By Owner Jun 4, 2006  Hobbyist Digital Artist
I think her face looks fine in the 1st panel :nod:. Man I feel so sorry for her :tears:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 4, 2006  Professional Traditional Artist
yeahs so do I :( but thank you muchly...glad her face looks okay to you XD :hug:
Reply
:iconyellowbulma:
Yellowbulma Featured By Owner Jun 6, 2006  Hobbyist Digital Artist
Your very welcome :cuddle:
Reply
:iconmaq3:
MAQ3 Featured By Owner Jun 3, 2006  Hobbyist General Artist
This one looks very nice too and you did an excellent job on the second :D :hug:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jun 3, 2006  Professional Traditional Artist
thank you lots, gal! :heart: :heart:
Reply
:iconmaq3:
MAQ3 Featured By Owner Jun 3, 2006  Hobbyist General Artist
Your welcome girl :hug: :heart:
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections




Details

Submitted on
June 3, 2006
Image Size
261 KB
Resolution
758×1115
Thumb

Stats

Views
6,752
Favourites
20 (who?)
Comments
42
Downloads
180
×