Shop Forum More Submit  Join Login
Trunks' Date, ch 8, page 275 by genaminna Trunks' Date, ch 8, page 275 by genaminna
Next Page
Last Page

See, Vegeta's not so uncaring. :XD: (But, Bulma, what do YOU really care about? :lol:)
Ahh, it's Goten and Videl!

-----
Summary from my site: "This is my ooollllddd DBZ fanmanga that I began while I was still in high school... heck, when I was a *freshman* in high school (1999-2000 @_@). Looking back on it now, I realize how crappy it was, but at the same time, I realize what natural flowing of panels I used to have!! (lol) I still love it. ^_^ Maybe it's just because I drew and spent so many years on it? Or, that I still love DBZ... yeah, probably why. =P (Razz) I'm sorry if my craptacular art in chapter one annoys you... it bothers the heck outta me, so I can understand, haha!
I hope you can still find something you like in it, anyway! ^__^"
From now on, these are pages from the present times... :) (Smile)
Traditionally inked, with Digital screentones.
Add a Comment:
 
:iconbekadavisstudios:
BekaDavisStudios Featured By Owner Sep 6, 2015  Hobbyist Digital Artist
Ohmygosh, Bulma's reasoning... XD XD XD 
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Jul 17, 2016  Professional Traditional Artist
lol, it's true beans tho
Reply
:iconredneckotaku:
RedneckOtaku Featured By Owner Feb 17, 2015  Student General Artist
Awe protective daddy Vegeta makes me all warm and fuzzy and filled with giggles. And Bulma be all "Kill him or not, I don't want blood stains on my carpets".
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 17, 2015  Professional Traditional Artist
lol, nope, Bulma don't go for that XD
hehe, glad you like protective Vegeta ^^
Reply
:iconlndzbrdn:
lndzbrdn Featured By Owner Feb 13, 2015  Hobbyist Traditional Artist
LOL, Goten and Videl are like >_>  <_< Vegeta, nnoooo XD
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 15, 2015  Professional Traditional Artist
lol yuh >o>
(It'll be okay... maybe xD)
Reply
:iconcrystalmv:
CrystalMV Featured By Owner Feb 13, 2015
Gohan has a problem with Trunks, so Vegeta's gonna solve it - he's gonna turn Gohan into what he would be if Trunks never traveled back in time XD
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 15, 2015  Professional Traditional Artist
preeeettyy much, lols
Reply
:iconebony-chan:
ebony-chan Featured By Owner Feb 13, 2015
Gohan has to remember Bra didn't stalk Goten back home and break into his house. LOL!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 15, 2015  Professional Traditional Artist
Methinks you don't like Pan very much, lol
Reply
:iconnonokun24:
Nonokun24 Featured By Owner Feb 13, 2015
Oooh and now Videl's back!
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 15, 2015  Professional Traditional Artist
hehe, yup ^^;...
Reply
:icontrunkims:
trunkims Featured By Owner Feb 12, 2015  Hobbyist General Artist
LMAO "can't you kill him somewhere else like outside my house" Oh Bulma! Go Vegeta! No one messes with Trunks! 
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 12, 2015  Professional Traditional Artist
Hehe, no way! :shakefist: But yeah, Bulma xD haha...
Reply
:iconbloodstainedbeauties:
BloodstainedBeauties Featured By Owner Feb 12, 2015  Hobbyist Traditional Artist
I just found this today, and I just.... This is great. Vegeta is pissed, like, dang. 
And, like, dang Gohan, wtf?
This is really good, though.
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 12, 2015  Professional Traditional Artist
Hehe, thank you! ^~^ glad you like/found it! 😊
Reply
:icondoggy-yasha:
Doggy-Yasha Featured By Owner Feb 11, 2015  Hobbyist General Artist
BAM! there Vegeta's goes! all cray cray XD!!! (im so too white to be saying that XD!)
i retract my statement of Vegeta's priorities and say BULMA!! PRIORITIES! xD but thats sooooo very Bulma
I know.. that its been like a few moment since trunks and pan but COME ON GUYS! lol they need to be looked after :P
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 11, 2015  Professional Traditional Artist
Haha, I've said cray cray before xD loll...
Oh, Bulma... ☺
Yeah, they (T/P) really do need to be...
Thanks! 👊 *fistbump*
Reply
:icondoggy-yasha:
Doggy-Yasha Featured By Owner Feb 13, 2015  Hobbyist General Artist
ahaha oh good im not alone XD!
Welcome!! :glomp:
Reply
:icongenaminna:
genaminna Featured By Owner Feb 17, 2015  Professional Traditional Artist
I just heard my 4-yr-old niece say 'cray cray.' :| Don't know how I feel about it, lol.
Reply
:icondoggy-yasha:
Doggy-Yasha Featured By Owner Feb 18, 2015  Hobbyist General Artist
AHAH ohhh noooooo lol
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 11, 2015
Image Size
296 KB
Resolution
788×1103
Link
Thumb

Stats

Views
1,754
Favourites
18 (who?)
Comments
21
Downloads
1
×